lördag 20 mars 2010

Bubblan





7 kommentarer:

Kristoffer Triumf sa...

ZOMG! Vems ÄR den?

PS: Kudos till Walter för att sporta större dojjor än Love, 17 m!

Susanne sa...

Den är lånad från Lina. Som har Bricks mostrar bland andra. Bedårande inte sant?!

Å du vet vad dom säger om stora fötter och... så. Fast. erhg.. ja. Det var jag som köpte liiiite väl förstora mockasiner till honom. Om sanningen ska fram.

Kristoffer Triumf sa...

Jag tar den! Hunden alltså.

Och jag fattar, men ni har ju en riktigt stor kille. Akta ryggen!

Susanne sa...

Haha. Det är bara att fråga uppfödaren om hon fortfarande är till salu. Jag skulle tro det.

Jag får köpa någon form av ryggskena, alternativt en personlig massör - så att ryggen kan få det lite mysigt. Just nu - not so much.

Julia sa...

Hej!! Jag klickade mig hit och dit (som man gör nu för tiden) och hej, det är Julia från Kalmar. Känns lite sjukt att skriva till dig så här men jag blev så glad att se dig!!! Och din stora familj!!

Susanne sa...

JULIA!! HEJ! :D
Å vad roligt att du hittat hit. Hoppas att du mår fint och sådär. Vore superkul att bubbla vidare. Kanske lite mer... o-offentligt?!
Kram!

Julia sa...

Jaa! Jaa! Du får gärna maila mig om du vill, har; julia.fjellstrom@hotmail.com
Kram kram