onsdag 21 januari 2009

Lunchpromenaden

Brick bestämde sig för att vara en motsträvig hund idag och ville promt bege sig på lunchpromenaden tidigare än vanligt. Därmed fanns inga andra hundar att leka med i Karlbergsparken - som visserligen ekade tom på annat folk också eftersom det var isbana på alla gångvägarna - och Brick fick nöja sig med pinnlek och matte. Men det verkade gå an det med.







Fast vägen hem gick förbi porten där bästa polarna berner sennen Ami och landseer Brage håller till om dagarna. Då blev Brick stående (en längre tid) och försökte förgäves stirra upp porten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj Brick, matte tackar för kommantaren om nya designen.
Ser ut att varit en trevlig lunchpromenad trots avsaknad av lekobjekt! Ähh då är det bara att leta upp den smarrigaste pinnen och lajja lite själv (vadå lättroad...jag...nä).
Förresten har jag nog svaret på dammsugarmysteriet.... den ÄR farlig, speciellt då den smyger sig på.. nä fy då vill jag inte va med, matte får leka själv med den!

Anonym sa...

Näe, dammsugaren är inte farlig! Lite opålitlig bara =) Jag går med matte och kollar den heeela tiden för rätt som det är "tar" den ett gosedjur och då skäller jag på den och drar loss det he, he